Japa & Co
01-461 Warszawa
ul. Bogatyńska 6/9

E-mail: jakubowski@japa.pl
tel. (22) 638-87-95
kom. 601-211-952
kom. 697-955-151

Przeprowadzki Biur

Przeprowadzka wyposażenia biurowego Zapewniamy profesjonalną obsługę przeprowadzki firm oraz biur na terenie całej Warszawy i w jej okolicach. Prowadzimy działalność w branży już od 1991 roku, a zdobyte w tym czasie doświadczenie w połączeniu z zaangażowaniem umożliwia nam realizację nawet najbardziej nietypowych zadań. Nasza oferta skierowana jest zarówno do klientów prywatnych, jak i firm oraz instytucji.

Tym, co wyróżnia nas na tle konkurencji jest indywidualne podejście do każdego Klienta i każdej przeprowadzki. Z ogromnym entuzjazmem przyjmujemy fakt, że wielu dotychczasowych Klientów wielokrotnie korzysta z naszych usług, jednocześnie polecając nas wśród znajomych i innych, zaprzyjaźnionych firm.

Zakres usług

Transport biura z dworcaPrzed przystąpieniem do działania dokładnie ustalamy warunki współpracy i zakres prac, które zamierzają Państwo wykonać samodzielnie oraz określany zadania, które powierzacie nam. Proponujemy kompleksowe usługi: spakujemy dokumenty, starannie zabezpieczymy i oznakujemy sprzęt biurowy oraz meble, zajmiemy się ich demontażem, a następnie montażem w nowej lokalizacji. Każdy element wyposażenia bezpiecznie przewieziemy i ustawimy na nowo we wskazanym miejscu. Dostarczymy również kartony do pakowania dokumentów i wyposażenia oraz taśmy i inne akcesoria niezbędne do opisania mebli, pojemników itp.

Pełen zakres świadczonych przez nas usług i możliwość dowolnego określenia, czego Państwo od nas oczekujecie, a także miła atmosfera i profesjonalne podejście sprawiają, że przeprowadzka budynku czy lokalu firmowego lub reorganizacja biura z naszą pomocą przebiega w sposób bezstresowy.

Ceny

Proponujemy niezwykle konkurencyjne ceny usług obejmujących obsługę przeprowadzki firmy. Połączenie wysokiej jakości i relatywnie niskich cen to nasz kluczowy atut, który umiejętnie wykorzystujemy podczas realizowanych prac.
Jeszcze przed przystąpieniem do pracy, na podstawie informacji od Klienta oraz przeprowadzanych wyliczeń przedstawiamy wstępną wycenę. Na życzenie Klienta możemy także zająć sie przeprowadzką biura według rozliczenia godzinowego. Bezpieczny transport

Dysponujemy optymalnie przystosowaną flotą transportową i posiadamy stosowne certyfikaty kompetencji zawodowych oraz licencje. Wszystkie prowadzone przez nas prace objęte są polisą ubezpieczeniową PZU.
Zwracamy szczególną uwagę na detale, dlatego też starannie dbamy o to, aby podczas przewozu mebli, dokumentów czy sprzętu podczas przeprowadzki firmy nic nie uległo uszkodzeniu.

Jeśli posiadają Państwo jakiekolwiek pytania lub wątpliwości dotyczące obsługi przeprowadzki biura, zapraszamy do kontaktu. Zawsze udzielimy wyczerpujących odpowiedzi.