Japa & Co
01-461 Warszawa
ul. Bogatyńska 6/9

E-mail: jakubowski@japa.pl
kom. 601-211-952
kom. 697-955-151

Przeprowadzki biur i firm Warszawa

Przeprowadzki biur Warszawa - zdjęcie nr 1Zapewniamy profesjonalną obsługę przeprowadzki firm oraz przeprowadzki biur na terenie całej Warszawy i w jej okolicach czyli Legionowo, Pruszków, Konstancin, Piaseczno i inne. Prowadzimy działalność w branży przeprowadzek już od 1991 roku, a zdobyte w tym czasie doświadczenie w połączeniu z zaangażowaniem umożliwia nam realizację nawet najbardziej nietypowych zadań. Nasza oferta skierowana jest zarówno do klientów prywatnych, jak i firm oraz instytucji.

Tym, co wyróżnia nasze przeprowadzki biur i firm na tle konkurencji jest indywidualne podejście do każdego Klienta i każdej przeprowadzki. Zapewniamy materiały, a wycenę dla klientów z Warszawy i okolic robimy gratis. Posiadamy ubezpieczenie każdego etapu przeprowadzki. Z ogromnym entuzjazmem przyjmujemy fakt, że wielu dotychczasowych Klientów wielokrotnie korzysta z naszych usług, jednocześnie polecając nas wśród znajomych i innych, zaprzyjaźnionych firm.

Zakres usług

Przeprowadzki biur Warszawa - zdjęcie nr 2Przed przystąpieniem do działania dokładnie ustalamy warunki współpracy i zakres prac, które zamierzają Państwo wykonać samodzielnie oraz określany zadania, które powierzacie nam. Proponujemy kompleksowe usługi: spakujemy dokumenty, starannie zabezpieczymy i oznakujemy sprzęt biurowy oraz meble, zajmiemy się ich demontażem, a następnie montażem w nowej lokalizacji. Każdy element wyposażenia bezpiecznie przewieziemy i ustawimy na nowo we wskazanym miejscu. Dostarczymy również kartony do pakowania dokumentów i wyposażenia oraz taśmy i inne akcesoria niezbędne do opisania mebli, pojemników itp.

Podołamy wszystkim wyzwaniom, które podczas przeprowadzki Warszawa, jako miasto może rzucić przeciwko nam. Przeprowadzki mieszkań oznaczają demontaż, dokładne zabezpieczenie oraz ponowny montaż mebli, podczas gdy przeprowadzki biur uwzględniają pakowanie do kartonów dokumentów, komputerów i wszelkiego rodzaju elementów wyposażenia. Przeprowadzki firm to nie tylko przewóz mebli – to także przewóz duszy i ciała organizacji. Dlatego o każdą przeprowadzkę dbamy od początku do końca.

Zanim rozpoczniemy przeprowadzkę, ustalimy z Państwem wszystkie warunki współpracy. Będą mieli Państwo jasność zarówno co do prac, które wykonamy, jak i tych, którymi zajmiecie się samodzielnie. Oferujemy holistyczne podejście do przeprowadzek, mają więc Państwo możliwość powierzyć nam całość prac: pakowanie do kartonów segregatorów i dokumentów, staranne zabezpieczenie i oznakowanie sprzętu biurowego, a w razie potrzeby także demontaż a następnie montaż mebli w lokalizacji docelowej. Wystarczy, że wskażą Państwo miejsce, agdy zakończymy przewóz mebli każdy przedmiot zostanie ustawiony według waszych preferencji. Jeśli wolicie Państwo spakować się samodzielnie, my możemy dostarczyć niezbędne do tego wyposażenie: kartony (zarówno na dokumenty, jak i oprzyrządowanie), taśmy, naklejki i inne akcesoria ułatwiające identyfikację pojemników, mebli i innych elementów.

Jeżeli szukają Państwo sposobu na bezstresową reorganizację biura lub przeprowadzkę mieszkania, budynku czy lokalu firmowego, zapewnimy to dzięki szerokiemu zakresowi usług i możliwości dokładnego ustalenia oczekiwań, a także dzięki miłej atmosferze i profesjonalnemu podejściu. Gdy istnieje możliwość zorganizowania bezstresowej przeprowadzki Warszawa stoi przed wami otworem.

Ceny

Proponujemy niezwykle konkurencyjne ceny usług obejmujących obsługę przeprowadzki firmy. Połączenie wysokiej jakości i relatywnie niskich cen to nasz kluczowy atut, który umiejętnie wykorzystujemy podczas realizowanych prac.
Jeszcze przed przystąpieniem do pracy, na podstawie informacji od Klienta oraz przeprowadzanych wyliczeń przedstawiamy wstępną wycenę. Na życzenie Klienta możemy także zająć sie przeprowadzką biura według rozliczenia godzinowego. Bezpieczny transport

Dysponujemy optymalnie przystosowaną flotą transportową i posiadamy stosowne certyfikaty kompetencji zawodowych oraz licencje. Wszystkie prowadzone przez nas prace objęte są polisą ubezpieczeniową PZU.
Zwracamy szczególną uwagę na detale, dlatego też starannie dbamy o to, aby podczas przewozu mebli, dokumentów czy sprzętu podczas przeprowadzki firmy nic nie uległo uszkodzeniu.

Jeśli posiadają Państwo jakiekolwiek pytania lub wątpliwości dotyczące obsługi przeprowadzki biura, zapraszamy do kontaktu. Zawsze udzielimy wyczerpujących odpowiedzi.

Dlaczego warto zrobić inwentaryzację przed przeprowadzką?

Poprzednie biuro przestało spełniać swoje zadanie i czas na jego przeniesienie? Zanim skontaktujesz się z firmą transportową, wykonaj inwentaryzację mienia. Choć brzmi to skomplikowanie, jest to prosta procedura polegająca na spisie posiadanych przedmiotów. To szczególnie istotne zwłaszcza w przypadku mienia o większym gabarycie, sprzętu komputerowego oraz innych rzeczy wymagających dodatkowego zabezpieczenia podczas transportu.

Inwentaryzacja pozwoli oszacować, ile materiałów będzie potrzebnych do pakowania. Poza tym to świetna okazja do tego, aby uporządkować biuro i wyrzucić zalegające sprzęty lub meble.